مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:102023-12-28اقتصادي

خبر خوب| تخصیص 86 میلیارد تومان تسهیلات برای عشایر کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر خوبی از جهت تخصیص 86 میلیارد تومان تسهیلات برای عشایر این استان داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در جلسه آموزشی سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور از تخصیص 86 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از همکاران مسئول؛ رعایت دستورالعمل های تبصره 18 و عدم دخالت هرگونه تعصبات قومی و سیاسی را خواستار شد.

وی از تشکیل کارگروه تخصصی امور عشایر جهت بررسی احراز شرایط متقاضی برای جلوگیری از هرگونه تضییع حقوق تاکید کرد همچنین بررسی احراز شرایط متقاضی توسط کارگروه اشتغال استان به صورت مضاعف انجام می شود.

آذرفرد گفت: با پیگیری های انجام گرفته، تسهیلات اشغال زایی از محل بخش دوم تبصره 18 جهت اشتغال عشایر دریافت گردیده و عشایر می توانند با مراجعه به اداره ها و نمایندگی های امور عشایر در استان درخواست دریافت تسهیلات را ارائه کنند.

وی گفت: سازمان امور عشایر نسبت به تدوین طرح های چهارگانه زنجیره تولید گوشت قرمز، گیاهان دارویی، صنایع دستی و گردشگری عشایری جامعه بنیاد جهت رونق اشتغال عشایر اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| تخصیص 86 میلیارد تومان تسهیلات برای عشایر کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوب| تخصیص 86 میلیارد تومان تسهیلات برای عشایر کهگیلویه و بویراحمد